Afscheid Martijn als jeugdtrainer JO12-1

06 april 2022 JO12-1

Afscheid nemen is nooit leuk…maar we kunnen het wel leuker maken.
En dat gebeurde maandag 4 april, we zijn met ons team JO12-1 voetbaljongens en hun
voormalige coach naar FC Emmen gegaan om daar als eerste groep sinds
corona weer een rondleiding te krijgen in het mooiste voetbalstadion van Drenthe!

De jongens en hun voormalig coach hebben ervan genoten om zo de jaren van
begeleiden en coachen gezellig samen af te sluiten.

De rondleiding ging van boven in het stadion bij de skyboxen en ere tribunes
naar helemaal beneden naar de kleedkamers waar afgelopen vrijdag nog gebruik van is gemaakt.

Ook mochten ze even naar het veld buiten om te kijken waar een groepje jeugd training kreeg, ze waren erg onder de indruk hiervan. Ze vroegen zelfs wanneer er weer een scout bij VV Bargeres zou komen. ?
Ze gaan nu nog meer hun best doen, ze willen zo graag!! Erg leuk om te zien.

Ook in het museum gedeelte van FC Emmen zijn we geweest, waar de bal ligt waar Messi nog mee heeft gevoetbald en ze hebben veel info meegekregen over het stadion.

Kortom een erg mooie rondleiding die voor herhaling vatbaar is voor de jeugdgroepen van onze voetbal vereniging.