RTV Drenthe bezoekt zondag de wedstrijd SVV’04 – Bargeres

04 april 2014 1e elftal

Zondag a.s. (6 april) is RTV Drenthe op bezoek bij de wedstrijd SVV ’04 – Bargeres. Er worden opnames genomen voor het programma Onze Club. Deze uitzending gaan ze op bezoek bij ZFC Zuidlaren – DZOH, FC Assen – vv Roden, SVV ’04 – Bargeres en Weerdinge – HHCombi. Welke club wordt de 1e kampioen van Drenthe?

SVV ’04 staat 11 punten voor op de nummer 2 Twedo. Bij puntverlies van Twedo en winst van SVV worden zij de kampioen van de 3e klasse D. Bargeres kan de punten goed gebruiken om mee te blijven doen in de 3e periode.

Voor Bargeres de mogelijkheid om zich te laten zien! Gaan zij SVV op de tweede verliespartij van het seizoen trakteren om zo het feestje uit te stellen? Kom het zelf zien, steun Bargeres! De wedstrijd wordt gespeeld om 14:00 uur op Sportpark De Kampen in Schoonebeek.

(Het programma Onze Club is zondagavond 18:15 uur te zien op TV Drenthe.)