Voordelen 123inkt

05 september 2023 Nieuws

Zoals velen wellicht al weten is met ingang van dit seizoen 123inkt kledingsponsor van de gehele vereniging. Naast een financieel voordeel wordt dit zichtbaar gemaakt door middel van reclame borden en doeken op ons sportpark en op de wedstrijdtenues en de presentatie pakken.

Maar er is nog meer. Op de site van vv Bargeres staat een banner van 123inkt. Als je hierop klikt komt je op de site van 123inkt. Hierop staan artikelen die bijna iedereen thuis wel gebruikt. Als je via deze banner spullen bij 123inkt besteld krijg je een korting van 10% op alle huismerk artikelen van 123 inkt. Daarnaast krijgt de vereniging €2,50 per bestelling.

Kortom redenen genoeg om in ieder geval eens een kijkje te nemen op de site van 123inkt