Nieuwe hoofdsponsor voor de aankomende 4 jaar voor vv Bargeres

04 november 2022 Nieuws

Welkom Autobedrijf Misker onze nieuwe hoofdsponsor van vv Bargeres

Vol trots kunnen wij meedelen dat met onmiddellijke ingang vv Bargeres een nieuwe hoofdsponsor heeft. Autobedrijf Misker en vv Bargeres hebben een 4 jarige overeenkomst gesloten.

Naast het zichtbaar maken van de naam Misker op diverse plaatsen op ons sportpark, zal de naam Misker met ingang van het seizoen 23/24 ook op alle wedstrijd tenues van onze vereniging staan. Op de foto schudden Bram Misker en Marco Abbing (vv Bargeres) elkaar de hand na het ondertekenen van het sponsorcontract.

Uiteraard bedanken wij autobedrijf Misker voor het in ons gestelde vertrouwen en hopen op een geslaagde samenwerking.

Op een nader te stellen datum zal er nog een presentatie volgen van onze nieuwe hoofdsponsor, de nieuwe tenues en de daaraan verbonden co sponsoren.

Voor meer informatie kunt u mailen naar: sponsorcommissie@vvbargeres. nl