Ouderavond

Tijdstip? 20.00 uur uur

Waar? Kantine VV Bargeres

Beste ouder(s) en verzorger(s),

Het jeugdbestuur van vv Bargeres nodigt jullie uit voor de ouderavond. Deze vindt plaats op 9 maart, om 20:00 uur, in de kantine.

Doel van deze avond is om eens nader kennis met elkaar te maken. Als bestuur willen we graag weten wat er zoal speelt binnen de jeugd en u krijgt van ons te horen wat er binnen de vereniging speelt. De start van de tweede competitiehelft staat voor de deur en ook binnen de club zijn er een aantal ontwikkelingen. Voor deze avond is er geen agenda, dus alle onderwerpen die de vereniging aangaan zijn bespreekbaar.

Graag bespreken we de kansen die onze vereniging heeft voor de toekomst maar ook de beperkingen waar we als bestuur tegen aanlopen. Het moet een informatieve avond worden met een open karakter.

Waar heeft u als ouder behoefte aan? Wat gaat er goed binnen de vereniging? Waar kunnen we de vereniging verbeteren en wat is hiervoor nodig? Dit zijn zomaar een paar vragen die we op deze avond kunnen behandelen.

Onze ervaring leert dat er veel goede ideeën en suggesties gedaan worden op een dergelijke avond. Laten we er een constructieve bijeenkomst van maken waar beide partijen voordeel van hebben. Zet deze dag in uw agenda en laat, via claudiavoss@home.nl , even weten of u op deze avond wilt/kunt komen. Wij zorgen voor de koffie/thee met cake.

Met vriendelijke groet,

Jeugdbestuur