V.V. Bargeres is een leuke vereniging om voor te voetballen

Voetbal is een leuke en gezonde sport voor alle leeftijden. Iedereen kan bij onze vereniging op zijn eigen manier met voetbal bezig zijn: hetzij prestatief, recreatief of misschien gewoon om naar te kijken. Ook zijn mensen die op één of andere wijze de vereniging willen ondersteunen, bijvoorbeeld als leider van een (jeugd-) elftal of als vrijwilliger altijd van harte welkom.

Voor informatie kunt u terecht bij de coördinatoren, kijk voor telefoonnummers bij clubinfo en vervolgens bij organisatie. Ook is er tijdens de trainingen en wedstrijddagen bijna altijd wel iemand in de kantine of op het veld die u verder kan helpen. Lid worden, dan kunt u hier het digitale aanmeldingsformulier invullen.

Beëindiging van het lidmaatschap kan uitsluitend digitaal gebeuren. U gaat een lidmaatschap aan van minimaal 1 seizoen (1 juli t/m 30 juni).
In geval van een tussentijdse afmelding bent u verplicht de rest contributie van het seizoen te voldoen. Het digitale afmeldingsformulier kunt u terugvinden bij “formulieren” in het menu.
Overschrijvingen voor het nieuwe seizoen moeten uiterlijk 15 juni bij de KNVB binnen zijn.

Bekijk ook

Volgende wedstrijd