Challenges

voetbalschool vv Bargeres

Beste voetballers,

Op 23 januari zijn we gestart met de voetbalschool. Na deze eerste trainingsochtend waren de weersomstandigheden slecht en hebben we veel regen gehad waardoor we niet konden trainen. Daarna kregen we sneeuw en ijs en daardoor hebben we vorig weekend heerlijk kunnen schaatsen. Maar nu de tempratuur lenteachtig wordt, willen we ook graag weer voetballen, maar de velden laten dat helaas nog niet toe.

Om jullie toch op een leuke manier weer met voetballen bezig te laten zijn, gaan we één of twee keer per week een challenge doen. Ook als we straks wel weer kunnen voetballen zullen we regelmatig jullie uitdagen om mee te doen aan deze challenges. Dit zijn leuke en leerzame oefeningen die jullie dan moeten oefenen. En als je goed geoefend hebt maak je een filmpje van jezelf en die stuur je dan naar ons op: voetbalschool@vvbargeres.nl.

De eerste challenge staat inmiddels al op ons eigen YouTube kanaal: Voetbalschool VV Bargeres. Dus ga snel kijken naar de eerste challenge en dan zijn wij erg benieuwd naar jullie filmpjes en hoe goed jullie de oefeningen beheersen.

Heel veel plezier en succes!

De voetbalschool

Challenge  Deel 1

20 februari 2021

Challenge  Deel 2

passen & controleren van de bal tegen een stoeprand

24 februari 2021

Bekijk ook

Volgende wedstrijd

Bekijk vorige wedstrijd Geen wedstrijden de komende periode.
Bekijk volgende wedstrijd
18 mei 14:30 uur
Sportpark Burg. Boekhoven, NIEUWE PEKELA
¯ Damacota    Bargeres

Er zijn op dit moment geen agendapunten.