Doel

Doel voetbalschool VV Bargeres

Sinds we in maart 2020 voor het eerst geconfronteerd werden met Covid-19 houdt het Coronavirus ons nog steeds bezig en beïnvloedt het ons dagelijks leven.
Zo mag er al een hele tijd niet gevoetbald worden, in ieder geval geen wedstrijden meer.
Het voetbalvacuüm waarin we terecht zijn gekomen vraagt iets van onze creativiteit en fantasie om binnen de beperkte “ruimte” die we hebben naar nieuwe uitdagingen en oplossingen te zoeken. Inmiddels heeft dit geleid tot een echte voetbalschool binnen de vereniging.
Elke zaterdagochtend, vanaf 23 januari 2021, geven we met een aantal enthousiaste en gedreven jeugdtrainers in twee sessies (9:30 – 10:45 uur en 11:00 – 12:15 uur) aan zo’n tachtig kinderen training in de leeftijdscategorieën O8 t/m O13.

Met de voetbalschool willen we de jeugd extra kansen bieden om te kunnen trainen. Ook willen we de jeugdtrainingen een kwaliteitsimpuls geven.
Tijdens deze trainingen ligt het accent op techniek, elke oefening met bal uitvoeren, omdat een goede uitvoering van het voetbalspel staat en valt met het technische niveau, balvaardigheid, van de individuele speler. Naast techniek zal uiteraard ook tactiek, lichaamscoördinatie en lenigheid aan bod komen. Kortom veelzijdige trainingen waarbij leren en plezier hand in hand gaan.

1. Met de voetbalschool willen we de jeugd extra kansen bieden om te kunnen trainen.
2. Daarnaast willen we de jeugdtrainingen een kwaliteitsimpuls geven.
3. Trainers van elkaar laten leren, door samen trainingen te verzorgen en bij elkaar te kijken.
4. Zorgen voor extra verbinding tussen de diverse geledingen binnen de vereniging, trainers, kader, jeugdbestuur en andere vrijwilligers.

Door een gestructureerde aanpak en een doordachte opbouw van elke training willen we bijdragen aan de individuele ontwikkeling van iedere speler op technisch, fysiek en sociaal vlak.

Bekijk ook

Volgende wedstrijd

Bekijk vorige wedstrijd Geen wedstrijden de komende periode.
Bekijk volgende wedstrijd
18 mei 14:30 uur
Sportpark Burg. Boekhoven, NIEUWE PEKELA
¯ Damacota    Bargeres

Er zijn op dit moment geen agendapunten.